Sunday, July 17, 2005

疼你的責任

疼你的責任
曲 : 黃品冠 詞 : 姚若龍 編 : 吳慶隆

每次你任性時說的一些話 你知道那有多傷人嗎
但我頂多只氣個三分鐘吧 最後依然體貼的送你回家
有時想如果我不是一直讓 你也許會懂得學著體諒
但是我完全無法硬著心腸 做得讓你有一點難過失望
總覺得有疼你的責任 要是最快樂最單純的人
因為你讓我的心變得丰盛 原來不奢望的變成可能
總覺得有疼你的責任 讓你做最輕鬆最自然的人
我想不遮掩也是一種信任 愛得了解包容 才算愛得完整


p/s: Do you remember the song? the first song that u asked me to listen and you told me that if there is a guy sings me the song I will be really xin fu... so? Are you going to sing for me? :D oh ya! 2 more days one week already... Please do remember the singing promise :D... (this specially goes up to someone who know who he/she is :D)

1 Comments:

Post a Comment

<< Home