Tuesday, June 13, 2006

若我怎么攀
最终攀不上绝岭
宁愿我跌倒于险径
祈求能换你总会有反应
说得很清楚
已经将温暖售罄
怎么一句句
我都听得似幻听
一开始烧得高兴
比火把都虔诚
一颗心不交给你
让谁带领

差一点我就消失于无形
差一点脆弱的身体
由无限变做零
最怕我让眼泪未停
原谅我的感性
不爱我你都讲得太动听

若要讲分手
等于分解我愉快
如毫无目标的板块
浮游令肉体改变了姿态
若会飘得起
记得掌握我动态
终于心碎了
碎片飞得那样快

知不知这种境界
比火海都难捱
知不知匆匆一吻
别离太快

太动听


p/s: when I was just about to sleep back again, this song catches my attention and repeat once before I sleep back again... went through a hectic day, wanted to cry so much but I didn't, I choose to sleep... but I didn't slept well... lots of phone calls, but I just can't be bothered to answer... I guess my family rang me as well... well, I will explain to them tomorrow...

I think I am just being too harsh... as I said before I will feel the other's feelings as well... that's exactly the punishment for myself in being harsh sigh... anyway 1 more hour to rest again before working again... nite...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home